Ați pus proprietatea dvs. pe internet, ați stabilit prețul și ați pus fotografii frumoase, acum nu mai rămâne decât de adăugat descrierea casei, care este ultimul pas în a convinge un potențial client să facă o ofertă .Fotografiile și materialele video sunt foarte importante, dar descrierea unei proprietăți este esențială pentru a da putere conținutului vizual. Aceste trei elemente se completează reciproc și sunt de mare efect.
Iată sfaturile noastre despre cum să realizezi descrierea unei case ca să te ajute să o închiriezi sau să o vinzi mai repede:
1. Scrieți un mic titlu care face o scurtă descriere a casei într-un mod atractiv. De exemplu:
Penthouse luxos în centrul orașului
Casa de familie în zona rezidențială foarte solicitată
Un apartament modern, recent renovat
Proprietate spațioasă care urmează să fie renovată, ideală ca proiect de investiții
2.Faceți un rezumat al proprietății, principalele sale caracteristici și puncte forte, cum ar fi "casa cu 3 dormitoare cu vederi incredibile asupra orașului și la distanță mică de școli, magazine și restaurante".
3.3. Descrieți camerele și starea casei, inclusiv decorațiile. Iată câteva idei:
Ferestre panoramice mari
Încălzire centrală / aer condiționat
Geamuri duble
Decorate cu gust de elemente de design
Renovat recent
Potențial de dezvoltare
4. Specificați numărul de camere, și nu uitați să dați detalii despre dotări și amenajări:
Dulapuri
Garderobă
Băi
Dimensiuni și mărimi
Alb clasic
Modern (culoare)
5. Descrieți camera de zi, inclusiv cele mai importante caracteristici:

Open space
Șemineu
Vederi minunate
Caracteristici originale (finisaje, grinzi, tocărie)
6. Descrieți bucătăria, inclusiv stilul de decorare și electrocasnicele principale:

Stil rustic cu dulapuri de pin / stejar / fag
Modern cu electrocasnice noi
Tipul de cuptor
Spațiu de depozitare
7. Descrieți exteriorul proprietății:
Locuință rezidențială
Servici comunitar de întreținere și reparații
Intrare privată
Gradină
Terase sau zone pavate
Piscină

Vederi și alte caracteristici, cum ar fi parcurile sau zonele verzi
8. Servicii și infrastructură în zonă care fac din proprietatea dvs. o oportunitate cu adevărat specială. Un garaj nu ar trebui să fie doar un loc pentru a parca mașina, ci un punct forte când vine vorba de vânzarea casei dvs. Atunci când vorbim despre spațiile de parcare din clădiri, trebuie specificat dacă acestea sunt spațioase, ușor de accesat de la stradă, ușor de parcat și în siguranță.
Într-o zonă liniștită și retrasă
În apropierea școlilor și a spitalelor
La distanță de mers pe jos până la magazine
Viată de noapte activă
În apropierea serviciilor de transport public
În apropierea parcurilor și a locurilor de joacă
Sală de sport și facilități sportive din apropiere
9. Termeni suplimentari: Dacă nu aveți idei despre cum să vă descrieți proprietatea, vă sugerăm să folosiți expresii cum ar fi: liniștită, relaxată calmă, plină de viață, primitoare, plăcută, confortabilă, elegantă, modernă, spațioasă, surprinzătoare, spectaculoasă, uimitoare , fermecătoare, istoric, locație bună, de dorit, potrivit pentru familii, acceptă animale de companie, disponibil imediat, complet renovat, exclusiv, costuri reduse de întreținere, ecologic, are grădină, etc.
10. Sinceritatea: Este foarte important să spunem întotdeauna adevărul în descrierea proprietății, deoarece în caz contrar ne pierdem timpul, atât al nostru, cât și cel al clientului. Dacă, de exemplu, proprietatea este un apartament de la ultimul etaj într-o clădire fără lift, nu ascundeți acest lucru deoarece, la momentul vizitei, acesta va fi primul lucru care se va observa și potențialii cumpărători nu vor mai încredere în dvs. ca vânzător, dar dacă sunteți sincer cu privire la toate aspectele legate de proprietate atunci oamenii care sunt interesați vor apărea cu siguranță.

11. Apel la acțiune: Este foarte important să încurajezi clientul să ia anumite măsuri. La sfârșitul descrierii trebuie să scrieți o propoziție care va face ca potențialul client să reacționeze și să decidă să vă contacteze pentru a afla mai multe dar, limba utilizată trebuie să fie subtilă și să creeze așteptări. De exemplu:
Doriți mai multe informații? Suntem bucuroși să vă ajutăm să alegeți cea mai bună casă pentru familia dvs.
Găsește casa dorită cu noi ... vrei să ratezi această șansă?

Pe scurt, o descriere bună poate fi obținută în aproximativ 600 - 700 de cuvinte. Nu uitați că potențialii clienți citesc descrierile proprietăților și fac asta cu atenție până la sfârșit. În descrierile proprietăților, 70% ar trebui să fie avantajele pe care le are față de alte case, iar restul de 30% ar trebui să fie caracteristicile pe care le are. Caracteristicile sunt informative, dar avantajele sunt cele care vând proprietatea. Odată ce ați dat toate informațiile pe care clientul trebuie să le cunoască despre proprietate, ajutați la vânzarea acesteia cu descrierea potrivită!